Nu känns de...

Okej att jag kände att de va en helt annorlunda träning igår än vad ex zumban är, där tränar man ju alla muskler kortare stunder... men bodycobat är ju lite hårdare.. å ja de känns faktiskt idag.. ja har träningsvärk i mina armar å de känns i i övrerygg å axlar, härligt!! Men ack så jobbigt oxå haha.
Därför fick de bli en vila från träningen idag så får vi se ifall ja hinner gå på zumban imon, annars blir de nog bodycombat på söndag igen :)


Vi gick till stan innan och käka me pappa/morfar iaf.. när man äter thai buffe så äter man ju alltid för mycket! Så gick självklart därifrån me matkoma ! Gick å kolla en sväng på lindex där de blev body, tröja och 3 kallingar till Noel på rean :) Ibland e han så varm här hemma så han bara har t-shirt å blöja, men han tycker de e himmla kul å knäppa upp blöjan, de tycker inte jag! Så nu får de bli kallingar isf;)

Sen blev de en sväng i stan me Teresa och Liam, gick till tant grön och tog oss en fika :) Åt nog värdlens maffigaste kaka, holländsk kladdkaka, va gjord på mörkchoklad, mycket god, men jisses så maffig, va typ mätt efter 2 skedar ju haha!

 

Sen hade vi tänkt att åka och kolla på en jacka så vi skulle bara gå hem å lämna vagnen och hämta våran bil. Men som tur va kolla vi öppetider när vi kom hem å tyvärr var de stället stängt idag =/

Så ja å Noel stannar kvar här hemma ist... han står nere i trappan fortfarande då han somna på sittandes på vägen hem hehe..ibland orkar man helt enkelt inte ;)

Ska väl bara ha en lugn fredag här nu.. kanske vi åker upp till pappa å dom sen och tillbringar kvällen där, får se :) Dom blir ju alltid glada att få hänga lite me Noel ;) Å nu när han sover så sen vila igen så kommer han ju va pigg å glad ikväll :)

 

 


Kommentarer
Caroline säger:

Så som du frestar mig med alla dina fina fynd! Ska jag bli tvungen att åka till Borås för att shoppa?! Hahaha.



Jisses va söt Noel är i pälsmössan! Han passar jätte bra i den. Ha en trevlig kväll!

2011-10-21 | 17:34:42
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Emelie säger:

Ja då är dom jämngamla.. Kan lill killen gå? Ha en trevlig helg.

2011-10-21 | 20:14:07
Bloggadress: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Angelica - Mamma till Moa säger:

Åh jag älskade att fika på tant grön när jag bodde i Borås.

2011-10-21 | 20:19:23
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback