Mysigt !

Sitter nerslagen i soffan och kollar på idol som säkert många andra gör nu i sverige oxå ;)
Fredags maten är i magen som idag blev en god tacopaj.. va länge sen jag gjorde det nu, å vi hade matta köttfärs i frysen så jag blev sugen när jag tipsa en annan bloggare om den hihi ;)

Och sen måste man givetvis ha lite gotte när de är idol fredag ;) . . idag blev de dock lite nyttigare än förra fredan då de de bara var choklad höhö .. .men färsk frukt e ju såå gott.. kan inte minas när jag åt ananas senast !:P

Å hyst i ugnen me dej :D

Mums!

 

Köpte dessutom hem årets första julmust idag (dock redan druckit de hos pappa en gång), och lyssnade på julmusik på högvolym när jag diska innan.. hoho !


Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Jag gjorde tacopajen för någon dag sen och den blev grymt god ;D

2011-10-31 | 11:35:15
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback