Like it!

Min och Noels pizza blev kanon god hihi..fick tummen upp av både mej och han.. så ja han satt där å smaska i sej han oxå!
Vi gjorde me tomatsås, skinka, räkor och ost på å sen färska tomater och sallad å vitlökssås :) Super gott å så enkelt och snabbt me sånt där pizzakit :)

En riktig liten buse vid bordet :P

Sen däcka han här jämte mej i soffan, men sover lite halv oroligt me mkt snor i näsan.. dock har han faktiskt inte hostat något än :D Så skönt för honom ! Hoppas de håller i sej över natten!

Nu blir de lite tv åså bara innan sängen.

 



Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Åh vad gott det där ser ut :) Här blir det tacopaj imorgon ;)



Och ja, jag kan tänka mig att det kommer vara mycket folk på ullared nu vid löning och jul och allt. Uscha.. Men, det kan det ju vara värt ändå ;) Fast då hade jag velat åka utan barn, haha!

2011-10-26 | 23:20:36
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback