Höst höst...

Idag har vi verkligen vaknat upp till höst rusk.. fya.. blåser löv överallt och regnar mest hela tiden verkar de som.. suck...
Jaja, skönt att vi tog en lång sovmorgon då till nästan halv 10 :P
Noel vakna först vid 5 pga hosta, men la han direkt ner i sängen och vi somna nog om på 5 min så slapp gå upp och göra välling... sen väckte han mej inte förrän vid halv 10 nästa gång.. haha :) Goa unge!

Nu äter jag en skål me flingor å sen ska vi ta på oss kläder.. sen drar vi iväg i rusket till Lina och Aron för en playdate :)

Hoppas ni får en fin dag å har bättre väder än oss :)


Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas säger:

ja ibland handlar man lite för mycket som man inte hinner använda. Vet vissa plagg som jag istället undrat varför jag har köpt :P hihi...man får ju sina favoriter :)

2011-10-06 | 12:01:45
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback