Hejsvejs lördag !

Ja här va man banne mej uppe i tid :) Uppe kl 9 en lördag som barnfri, de är inte dåligt för att vara frida haha.. inte när man går å lägger sen kl 2 iaf ;) Men här sitter jag...
Idag anmälde jag mej för att vara med att sälja på en barnloppis som äger rum i november.. får se hur detta ska gå :) Men kollade igenom igår de som ja lagt i en påse, å ja hade typ en hel ikea kasse me kläder som jag vill bli av med, så kan ju va kul å se ifall man kan få sålt något :)

Nu ska jag äta lite frulle strax tänkte jag.. å sen blir de faktiskt zumba kl 11 :D Härlig start på en lördag!
Sen har ja faktiskt inga andra planer idag... men kanske skulle vara med madde sen.. hoppas på de=) Va ett tag sen vi hitta på något nu.. hon jobbar ju heeela tiden den stackaren=(
Får väl se vad som händer sen :)


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Duktiga du som ska till att träna såhär på en lördag och allt! :) Zumba verkar himla kul!



Mysiga dagar låter det som ni har och vi gör väl typ lika.. :)



Ha en fortsatt fin helg!

2011-10-15 | 10:59:37
Bloggadress: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback