Go go go !

Precis tagit mej en dusch efter ett lunchpass zumba borta på gymmet ! :) Idag var de inte hon som jag brukar ha som ledare, utan idag var de en kille, har aldrig vart på hans pass innan, så de va lite nytt å kände mej som en nybörjare igen haha.. men de va skoj å man kommer ju ganska så fort in i de när man kan grunderna, så ja jag gick där ifrån svettig iaf ;)

Imon blir de nog en vilo dag,  och sen ska jag nog testa bodycombat på torsdag kväll :)
Nu ska jag fixa något snabbt mellanmål och sen åka och handla lite mjölk åså fort , sen plocka upp knoddas som är och lekar hos sin mormor just nu :)


Noel me en av sina favorit saker.. en gammel sketen foppatoffla ? haha ..I nya gosedressen iaf, den e ju något förstor än, men funkar när man viker upp lite, sen har han ju kläder under nu å hade den som "overall" idag ist :) E ju st 86 på den.

Här får ni två goa zumba låtar som brukar vara med på passen jag går på :p

Daddy Yankee – Rompe

Zumba Fitness – Caipirinha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback