De ena till de andra...

Ingen hemsk huvudvärk idag, men halsen känns fortfarnade svullen, men de e ju alltid som värst på morgonen ..
Men idag tänkte frökenröd dyka upp oxå.. 1 1/2 vecka senare.. jag som äntligen trodde den hade gått tillbaka till exakt en månads mellanrum igen.. men nehe..
Å med en helvetes menevärk kom den me oxå.. jisses.. ligger helt utslagen i soffan å har precis tryckt i mej 2 alvedon.. snälla låt dom värka snart!!!!  När man har sån värk som e som värkar som man måste andas igenom typ så ere fan inte okej!!

Men blir att ligga här på soffan och glo på tv nu... ska höra av mej till S oxå å kolla när min knoddas kommer hem :) Saknar han massor.. men känner att de e ingen brådis ifall jag ska må såhär.. suck...


Kommentarer
Sophie säger:

Hon menade säkert inget illa, kanske bara uttryckte sig klumpigt, men jag förstår fortfarande inte hur man kan komma på tanke att ens försöka uttrycka en sådan sak för någon i våran situation :/



Jag kunde lika gärna struntat i att svara, men efter flera dagar av funderingar och irritation på den jämförelsen, som nästan känns som en ifrågasättning av varför vi säger att william ska bli storebror, så kunde jag bara inte vara tyst!

2011-10-30 | 15:05:57
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) Haha jaa jag funderade faktiskt på att ta ner dem och skicka någonstans :P

2011-10-30 | 16:30:43
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback