Då kör vi igen!

Vi har faktiskt vart duktiga å vart ute å traskat i regnet idag :) 
Vi tog oss en promenad till mamma, stannade på kvantum och köpte fika och lunch till Noel.. så kom regnet, suck... men vi sket i de å traskade på å kom blötta å goa till mamma, eller iaf jag, Noel har ju de gott i vagnen ;)
Där blev de fika och Noel fick gosa me mormor såklart :) 
Självklart regna de när vi skulle gå hemmåt oxå.. mem min kära mor tar väl hand om oss å skicka me mej båda gummistövlar å regnkappa så jag inte skulle bli lika blöt på hemvägen haha :)  Kände mej lite halv töntig, men torr de va jag ;)

Vi tog vägen förbi rusta och köpte en ny skurmopp då den andra vart så äcklig. Sen hem för lite mat till både mamma å barn! Noel fick pasta me skinka å jag slängde ihop lite thaisoppa me skaldjur till mej :)
De fick vi äta efter jag skurat upp alla vatten Noel hällt ut på golvet.. ja lämna aldrig en skurhink me vatten kvar har jag idag lärt mej... splasch sa de helt plötsligt å där satt ungen i en stor pöl å såg ut som ett frågetecken..gaah!! haha..
Just nu river han runt här i vardagsrummet.. hans leksaker e ju inte kul utan han ska vara på allt annat.. å ordet ajaj är bara något man skrattar åt !! mhm...

Just nu väntar vi på farmor som ska hänga lite me Noel och jag ska faktiskt ta mej bort till gymmet! ;)
Han ska ju läggas snart så något speciellt sällskap kommer han ju inte å vara ! hehe
Jag ska köra ett pass me zumba hade jag tänkt.. så kör vi igång igen hade ja tänkt ;)


En trött skutt när vi gick ut innan...


Kommentarer
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Jag tänkte också börja gå på gymmet och anlita mor- och farföräldrar som barnvakt. Måste kolla tider och så först bara :)

2011-10-10 | 21:43:54
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Älskar kläderna han har på sig! :)

2011-10-10 | 22:35:06
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback