Bra dag!

Idag har jag och Noel haft en mycket bra dag, även ifall lilla näsan rinner emellanåt :) men han har hållt humöret uppe störe delen av dagen :)
Vi åkte iaf till ett ställe och köpte jacka innan idag, va någon mysko grej i en affär, dom hade fått in massa nya canada goose jackor, men vart tvugna att plocka bort märkena på dom för att de inte ska vara olagligt att köpa dom.. ja ni hör ju, mysko!! haha.. men what the hell, ja har en bra och varm vinter jacka nu för 200 kr ;) Köpte även me mej jackor till mamma å syskon.. sen hade vi väl planerat lite men de blev visst sura minner från vissa håll pga av lite saker.. så vi valde att åka hem till mamma och äta ist.. och när jag såg alla glada miner och lyckan hos min familj av jackorna så vet jag att jag gjorde rätt!  Min familj går förre allt !

Noel va trött så han käka lunch å sen blev de powenap i mormors säng ! Sen packa vi ihop oss och åkte till knalleland när mormorn oxå följde me en sväng :)  Fick vi jackor ere klart att knoddas oxå ska ha jacka :)
Han e ur söt i sin nya jacka haha.. lilla knubbisen :D

 

Leker me dom nya napparna som blev ett par såna här :P

 

Sen gick vi och kollade lite så att Noel kunde få sova i vagnen ett tag då han blev hängig och trött..jag lyckades äntligen hitta ett par bra träning skor,.. men de kan ja visa i ett annat inlägg :)
Sen blev de hem för knoddas då han va lite små hängig så bättre vi håller oss inomhus nu !
Dock fick han nån jäkla energi kick här i kväll å har röjt runt som bara den haha ? 
Just nu invänas desperate housewives på tv iaf ! såklart höhö  !




Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Oj vad konstigt med att de var tvugna att ta bort märkena på jackorna :S Men gött för er ändå att de var så billiga! :D



Sv: Oj, längsta svaret jag fått någonsin tror jag, hahaha! :D Tack tack tack! Tacopajen ska jag testa nu i dagarna, har en massa köttfärs i frysen så det passar ju bra. Men måste äta fisk idag. Var ett par dagar sen och försöker äta det 3 ggr/veckan som de rekommenderar, för Edvins del. Han äter ju den maten vi äter.. Och den där Micki-lådan såg väldigt intressant ut. Tror de har en sån på Citygross här i närheten faktiskt ;) Härligt att bara ha 10 mil till Ullared, hoppas ni hittar några julklappar där!

2011-10-26 | 08:09:47
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas säger:

Tack va gulligt :) Ja hur söt är inte Noel i sin nya jacka!!! Urcool!

2011-10-26 | 08:28:18
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Sjukt snygg jacka :)

2011-10-26 | 09:55:34
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

Fin fin kille i fin fin jacka... å vilka fina nappar!! :) det är bra att dom vill tala om för oss hur mycket dom älskar oss! Hi hi..



Kram

2011-10-26 | 10:30:14
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Vilken fin jacka o fina nappar! :)

& bra att du och din familj fick tag i jackor!



Hoppas han kryar på sig, lille söta Noel!

Krma kram

2011-10-26 | 10:41:26
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Det var nära att Milo fick en sån jacka också, men Linus fick välja o då blev det svart :D Den är väldigt gosig!

2011-10-26 | 19:59:24
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback