Shopping & Bodycombat !

Här har vi inte haft tid att sitta vid datorn något idag :)  Vid lunch så gick vi bort till knalle och möte upp Lina & Aron, där tog vi en lunch på thai resturangen och pojkarna fick lunch och tjata hej vilt me varandra och alla andra i resturangen lät de som ;) haha

Sen gick vi runt och kollade lite, blev väl mest kollande på barnkläder som vanligt haha ;)
Noel fick iaf en tuff body ifrån lindex :)
Sen tog vi oss en promenad in till stan för att kolla lite där oxå ! E ju inte ofta man hamnar där utan de brukar nästan alltid vara knalleland, men de finns ju vissa affärer som bara finns i stan. Så vi kollade på åhlens och där fick Noel en tröja och en mysdress på redan !
Och sen gick vi till favorit affären som har öppnat i stan nu som stängde igen i knallenad,  Present knallen, massa fina grejer till mkt bra pris :)
Ville haft ett ljus som lukta kanel, men de fanns inte kvar i den storleken som jag ville ha, men de blev ett litet fint ljus hus ist :p

Nu på kvällen kom snälla farmor ner och höll Noel sällskap och jag gick och tränade bodycombat med Katarina och Sara !:)  Har aldrig testat de på detta gymmet men har nog vart nångång på de för väldigt många år sen på något annat gym, så kom ju knappt ihåg var de var :) Men de va riktigt skoj faktiskt, bra träning som känns i armarna :p Hoppas de inte känns alldeles för mkt imon ;) haha... Vi ska nog gå på samma grej på söndag eftermiddag igen :)
Kul att ha några å träna me nu, jag och Katarina hade ju kort sen innan, får hoppas Sara väljer å köpa ett nu oxå, hon kör prov vecka just nu :)

Tänkte kolla på ett avsnitt av tre kroner till å sen blir de nog sängen :) Sent som vanligt ;)

Här e de som fick följa me hem i påsarna idag !

Tuffing body:p


Marin/vit e den och på bröstet är de en liten fika som inte syns så bra på bilden



Skön mysdress å ha nu när de börjar bli kallare:)



Och en dålig bild på mitt söta lilla ljushus ;)
Jag älskar ljuslyktor :p Synd att man inte kan ha de på så många ställen just nu, har nämligen en liten herre här hemma som tycker att allt som han når e hans! Å helst ska de ju bankas me isf, inte okej me mammas ljuslyktor.. så ja vissa grejer får man allt ta och plocka undan varje kväll ifall man har dom frame;)

Kommentarer
Caroline säger:

Ooh vilket tjusigt hus! Jag har letat efter ett sånt men bara hittat såna som kostar typ 300 spänn och det är jag för snål för. Fynd Frida köpte väl sitt för en tjuga? ;) Hahaha!

2011-10-20 | 23:53:53
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Caroline säger:

VA?! 40 spänn, skämtar du med mig?! Omg, skicka ett till Uppsala! Hahaha.

2011-10-21 | 08:47:45
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Sandra - mamma till Levis säger:

Vilka snygga kläder!

2011-10-21 | 09:38:02
Bloggadress: http://sandraolevis.blogg.se/
Anonym säger:

Åh ångrar att jag inte köpte den mysdressen också:/ haha får nog bli en sväng in nästa veckan igen;)

2011-10-21 | 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback