Award!

Jag fick en award ifrån söta Sara me bloggen Glamina



Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… Sjunger å eller dansar jag urlöjligt..gärna framför en spegel oxå höhö!

Eller sitter ner myst i soffan och tänker på saker som kan äta upp hjärnan ibland.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Min mobil ! ;)

3. Min blogg heter som den gör för att jag… Fritte är ett smeknamn som har följt med i många år :)

4. Om jag vågade skulle jag… Oj svårt.. finns nog mycket jag inte kan komma på just nu jag skulle vilja göra.. men en av mina största rädslor jag har e ju nålar, annars hade ja nog gärna velat tatuera in Noels namn eller födelsedatum.

5. Om tio år kommer jag att… vara 2 eller 3 barns mamma, bo ihop med min stora kärlek, förhoppningsvis i hus..kan väl hoppas på iaf ett radhus haha :P

 

Nu skickar jag den här vidare till några av dom mamma bloggarna jag läser:

Lina  - med Aron


Caroline - med Viggo


Mia - med Lexie


Sara - med Wilda och Dixie


Elin - med My


Jag hade kunnat göra en jätte lång lista me alla mamma bloggare som jag hade velat ge denna, men nu skulle de ju bara 5.. så då fick de bli dessa 5 som är några av dom som brukar va fina och lämna några ord till mej och Noel i kommentarerna  :)

Är de nån av bloggarna ni inte läser så tycker ja ni ska titta in hos dom ,för alla e riktigt goa mamma bloggare :)

 


Kommentarer
Caroline säger:

Åå tackar tackar!! Jag ska ta mig ann utmaningen imorgon :) Ska krypa till sängs nu. Kram och natti natti!

2011-10-12 | 22:52:52
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Roligt med award!

2011-10-13 | 07:16:24
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Tack vännen, men hinns inte med att skriva ner =)

2011-10-13 | 12:55:07
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback