Äntligen höst tv!

Jag gör väl de som nästan alla andra tjejer gör ikväll.. kollar på desperate housewives såklart hehe;)
Va precis så att vi hann hem till de.. idag har vi haft fullt upp hela dagen :)

Började dagen me att försova oss... vi skulle hämtat Sandra kl 07;45 idag för att följa me henne till mvc när hon skulle dricka sånt där socker å sitta där i 2 timmar... kvart i åtta ringer telefonen å sandra frågar ifall vi sover hahha.. japp klart vi gjorde de.. varken ja eller noel har hört kl som ringde kl 7 imorse.. hej familjen död!! haha
Upp fort som bara den på me kläder på båda, fixa en flaska välling och sen in i bilen.. kan säga att jag och Noel va på mvc 20 över 8.. haha. . Noel fick frukost välling där och va hur nöjd som helst :)
Kul att träffa Eva oxå, min barnmorska som Sandra nu har :) Ja va ju aldrig på nån efterkontroll.. fy på mej ;) hehe

Sen åkte vi å köpte lunch å sen hem till oss.. här blev de mest att vi slöa och när Sandra åkte hem så tog jag och Noel en powernap ;)
Sen paka ihop oss igen , först lämna tillbaka böcker på bibblan och sen hämta upp mamma för att ta oss vidare till Alex för alovera party !: ) Va en riktigt trevlig kväll, så de tackar vi för =) Kommer att ha en egen sån kväll i nov :) skoj skoj!
Noel skötte sej hela kvällen och hade även en liten tjej kompis att leka med..söta Nellie som är 11 månader. .så söt när hon traskade runt där :)

Riktigt trevlig dag och kväll :) ♥


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Härligt med en bra dag!

2011-10-05 | 07:25:26
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback