Ajaj!!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen tänker jag.. trodde inte klockan va över 12, men de va ju hon självklart..typiskt haha!
De känns som ja körde världens hårdaste träningspass igår eller nåt för jag har ont i varenda muskel just nu.. men e väl för jag har vilat för mycket idag åså... får hoppas de inte sitter kvar imon iaf :)

Noel hade ingen feber när han gick och la sej innan... hoppas de bara va något tillfälligt och inte att de va alvedonen som han fick på eftermiddagen som fortfarande satt i... jag hoppas iaf på en pigg å frisk kille imon:)
Får se vad vi ska hitta på.. inga direkta planer.. kanske blir de sång stund i stan som vi försökt komma iväg på flera måndagar nu me Carro och lill kusinen Cornelia , har alltid lyckats komma något ivägen. Men får väl se hur Noel är imorgon och kolla ifall dom ska dit imon :)

Har lagt in bilderna för loppis fynden oxå som kommer upp imon förmiddag :)
Nu mot kudden !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback