3 månader!

Nyss så pratade jag med Tele2 för att säga upp ett av mina abonemang som bara har legat och som jag inte har använd.  De vanliga är ju att man har 3 månaders uppsägninstid.. och när hon då sa när de skulle gå ut så tänkte jag "Shit är de bara 3 månader dit" 11 jan kommer de allstå att stängas av... hallå de är ju ingenting.. detta året e snart slut :S Hjälp va fort de har gått!!


Knoddas sover nu iaf, han somna strax efter ja skrev innan i mitt knä å sen bar jag in honom till hans säng.
När man har ont så får man somna i mammas knä eller i soffan :)

Jag sitter nu och tryckeri  mej bullar å dricker iskall mjölk.. mums!! Väntar såklart på att kl ska slå 9 så veckans höjdpunkt på tv kan börja, Desperate housewives såklart :)


Man är som nöjdast när man ät mätt å har fått kladda lite :)


Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆ säger:

sötnosen!



ja man får allt hoppas att han tittat ut innan dess :)

2011-10-12 | 09:24:33
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆ säger:

lät riktigt härligt verkligen! :)

2011-10-12 | 13:21:25
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback