Vad händer?

Har fortfarnade inte riktigt fått upp de där bloggsuget än.. men får väl ändå dra till me några rader här ;)

  • Idag har vi haft en bra dag me härliga mammor iaf! Hemma hos Katarina och lille Milo. Noel va glad att få leka me massa nya leksaker och ha andra barn runt sej. Jag var glad för jag fick prata me mina goa mammor och fick god fika.. så de va trevligt! Tack för de tjejer!
  • Efter att ha konstarerat att de åkte ner lite för mycket fika i magen så fick de bli att gå och träna zumba ikväll me Sara. Var dock en som jag aldrig haft i zumba innan och jag gillade inte henne alls lika mkt som dom andra, körde väldigt konstigt tycker jag å kände mej långt ifrån slutkörd när ja gick därifrån!
  • Fick iaf mersmak för träningen efter att ha haft sjuk uppehåll och sen lite latuppehåll ifrån den så ska försöka få in ett pass combat imon oxå.. å  hoppas även på något mer innan veckan e slut!
  • De råder Twilight hysteri på facebook och jag kunde inte bry mej mindre. Okej filmerna är bra.. men ja mej gör de inget att vänta på att gå på bion senare.. eller till och med vänta på att den kommer ut på dvd ist;)
  • Känslor och tankar vet jag inte riktigt vart jag har just nu.. därför behöver jag nog köra lite combat imon för att få utlopp för vissa känslor haha.
  • Lagade sjukt god mat idag som jag fick recept av Teresa här om dagen. Kanske ja skriver in de här på bloggen nån dag. Enkelt och gott !
  • Noel har blivit hel crazy när de gäller hans sovrutiner vissa kvällar... idag somna han halv 10!!!! Va händer me min sova kl 7 unge? Jaja så länge han inte grinar å håller på så får la han va uppe. Men kan ju va kul me lite egentid innan man själv ska lägga sej.
  • Torsdag redan imon.. tiden går så jäkla fort emellanåt så jag får ångest över att åldras !
  • Undrar ifall jag kanske skulle sluta skriva på den här listan nu och sätta på ett avsnitt av Glee ist ?
  • Ska gå och borsta tänderna först, försöker alltid göra de en stund innan jag ska lägga mej ist precis när jag ska de för jag lyckas alltid bli pigg av de? Konstig tandkräm ?
Japp så får de bli.. en liten uppdatering av vad som händer här iaf ;D


Puss på er !

En liten skrutt i somras ♥



Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) Haha ibland har man ju bara inte tid och lust för bloggar. Tack :) Nu är det inte så jättelångt kvar för Noel heller :) Stora barnen haha :)

2011-11-17 | 09:56:55
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Caroline säger:

Viggo har också blivit crazy med sina sovtider! Hoppas det vänder tillbaka snart, jag föredrar att ungen somnar 19 ;)

2011-11-17 | 10:32:37
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Emma - bebis i magen v 30 säger:

Herregud vilken söt bild på lilla Noel!

2011-11-17 | 16:24:19
Bloggadress: http://emmaholmvall.blogg.se/
M* säger:

- så söt!

2011-11-18 | 18:46:24
Bloggadress: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback