Tradera fynd!

Vi skulle faktiskt bege oss ut här nu för en stund sen... men Noel råka somna medan jag gjorde iornding mej..typiskt!
Ja ville ju inte att han skulle sova nu.. de har ju funkat så bra när han sover vid 2 tiden för då blir de bara en vila per dag.. å nu var de mer än en timme tidigare än vanligt.. får väl se hur denna dagen slutar :P

Vi ska iaf möta Sandra i knalle för att kolla i scrapbooking affären där.. jag ska se ifall de finns något kul till julkort för min scrapbooking club skickade inte ut något paket denna månaden , va helt 100 på att man skulle få grejer att göra julkort så de va lite tråkigt... så ska se ifall de finns något kul där som inte e allt för dyrt :)
Sen skulle sandra till jyks oxå å köpa en julklapp å sen åker vi nog me henne hem en sväng!
Så de e så våra planer ser ut idag iaf.. men de va inte riktigt de jag skulle skriva om egentligen.. nej jag skulle visa två riktigt fynd jag gjorde som jag vart ute efter länge men på både tradera å fb säljsidor så går dom i alldeles för höga priser än vad jag vill ge för begagnade kläder :P

Den fina bodyn me lussebullar ifrån förra året.. inte sett dom i år.. å denna va helt ny för 26 kr :D

 

Å sen stjärn jeansen ifrån kappahl.. finns ju i mörk nu men ja ville ha dom ljusa :D För 27 kr!!


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa säger:

Åh underbart med Tradera och barnloppisar och sånt. Billigt är bra :)



Sv: Ja men så var det ju med vällingen! Det läste jag i någon blogg så det kanske stämmer. Vi ger inte heller någon godnattvälling. Tror inte de är så stor skillnad när de gäller mättnaden faktiskt :)

2011-11-29 | 20:12:16
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback