Orkester Almgren!

Idag blev de sång stund på bibblan :) Synd att de var sista gången å de är en riktigt mysig sångstund :) Noel diggar de även om han mest skiter i musiken och ska krypa runt och röra allt som man inte ska! Får sätta koppel på den ungen snart ;)
Kusin Cornelia å mamma Carro va självklart me idag oxå :) Kul å se när dom "leker" ihop ! Och jag själv håller ju på att göra mej till favorit kusinen hos lill Corre ;) höhö ..  så söt när hon kommer trippandes rakt in i ens famn me världens största leende ;D
Vi va som vanligt sist kvar av alla haha. .de har vi vart varje gång nu.. men dom små tycker ju de e kul å få leka me alla maracas ägg å sånt som finns där :)  Bildade lixom orkester Almgren ;) höhö

 

Efter bibblan så åkte vi mot knalleland för att möta upp Teresa och Liam för en lunch :) Vi gick till ett ställe där ingen av oss hade varit förut.. men vi blev glatt överaskade av maten som va kanon gott.. va buffe så man kunde äta hur mkt man ville av Husmanskost, thai/kina mat och sushi och sen glassbuffe på de för 80 kr.. bra skit!!

Dock höll vi nog på att äta ihjäl oss så de fanns tyvärr ingen plats för nån glass haha ;)  Noel tyckte de va gott och å satte i sej en hel kycklingfilé ;)

Sen va de två trötta killar så jag och Noel åkte hemåt och de tog inte lång tid innan han sov.. sen kom Sandra förbi en sväng och tjöta.. och inte förrän efter 2 timmar så vakna Noel !
När Sandra hade åkt hem så lekte vi en stund och sen fick vi något ryck å hämta julgrejerna i garderoben så åkte stjärnorna upp haha;D Så mysigt !
Och för ca 30 min sen så somna Noel för natten så ja här sitter jag och myser i soffan... väntar på att kl ska slå 21 så man kan kolla på desperate housewives ;)


Kommentarer
Emelie säger:

Ja julen är stressig och sen att få bukt med allt som inte hör julen till. Att komma ihåg vart man lägger det när julen väl ska väck! Men nu är det iaf saker i hela mitt hus! Jaha får ta tag i det imorgon, för nu ska jag sova. Ser ut som ni haft en mysig dag! Kram

2011-11-22 | 22:34:07
Bloggadress: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Helena säger:

vad fint hår du har

2011-11-23 | 16:19:30
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/
hanna säger:

ojsan, såg inte din 4 dagar gamla kommentar förrän nu! :)

har ju fixat blogg.se appen nu så får väl ta och börja blogga nu igen så ni kan hålla koll på mig! ;)<3

2011-11-23 | 17:56:21
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/
Johanna - Mamma till Charlie säger:

Låter ju som en himla bra dag! Och så söta när de sitter där och spelar :)

2011-11-23 | 20:04:35
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Emma - gravid i vecka 31 säger:

Ja visst är det jätte konstigt att vi inte fått några tider? Tänkte mest att vi blir ju borta över jul och sen är det bara en månad kvar.. panik känsla! Är inte 100 på foglossning då jag bara läst om det själv men får höra med BM imorgon. Men av vad jag läst så stämmer ju i stort sett allt in, förutom att jag kan gå i trappor utan några vidare problem (elr ja, flåset kommer ju). Låter som en hemsk upplevelse att ha det 3 månader efter förlossningen =/ men hoppas jag med att jag slipper eländet. Jätte söta bilder på Noel :)

2011-11-24 | 07:21:10
Bloggadress: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback