Lördag!

Har precis legat och vilat en stund... men hann nog aldrig riktigt somna ? hehe.. Men blev sådär frusen å jobbig nu så ska strax gå och ta en varm dusch tänkte jag :)

Idag var vi ju iväg på loppis i fristad.. massa folk å massa grejer.. blev några fynd men hade hoppats på mer, så tyckte de va dåligare än vad jag hade räknat med.. men men :)
Blev lite kläder, en klosslåda å lite barnböcker å sen en stol som man hänger på bordet som han kan ha hos sin morfar, allt fö 210 kr så de va ju okej pris iaf :)

Jag ska ju åka dit nu vid 8 igen och hämta upp dom grejer som blir över av min försäljning och sen pengar för de som blivit sålt.. jag hoppas de blev endel iaf.. men vi får väl se..  vi kom dit när de öppna och va inte där så jätte länge men de kändes inte som de såldes så bra av kläderna.. e ju nästan alltid mest av st 62/68 oxå å de va ju de jag hade mest av.. men jaja vi får väl se =) Hoppas på att lite är sålt iaf då de mest bara stär här och tar plats :P
Dock e ja lite små sur över den dumma tiden.. mellan 20-21 en lördag kväll ?? Tror dom inte folk vill hitta på något annat under kvällen än att sitta och vänta på den tiden.. och de gick ju absolut inte att lösa på annat vis sa dom...
Ska iaf åka så jag e där redan vid 20 å hoppas på att dom e klara då å sen ska jag nog förbi madde en sväng som oxå satt hemma å hade tråkigt hehe!

Annars inte gjort mycket idag... va och hämta en vit hylla hos Teresa å John innan, den står nu i sorrummet vid Noels sida, än så länge har ja ställt in hans kartonger me sparade kläder och sen är de 2 plan me leksaker just nu.. ja vill ju lägga lådorna nån annanstans men dom får stå i hyllan så länge.
Sen har pappa även satt på vinterdäck på min bil idag.. så då var de gjort.. redo för snön nu som aldrig verkar komma..både skönt å tråkigt :)

Men men nu blir de en dusch ist för att sitta är och tjöta om ointressanta saker ;)


Kommentarer
Katarina o milo säger:

Konstig tid ja..



jag tyckte inte heller de va jättebra på loppisen..

2011-11-26 | 20:51:32
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Jonna säger:

haha jag har nog varit rätt medveten om vad jag sagt men inte brytt mig så mkt om det :) Dom jag varit med på leos har ju vetat om det :) Jag är rätt dålig på att dölja saker som jag egentligen vill att folk ska veta! :)



Ha en underbar Lördag vännen. Kram!

2011-11-26 | 22:17:15
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/
Caroline säger:

Här vräker det ner blötsnö och är 0 grader. Hatar blask och slask! Läser på Aftonbladet att det är riktigt busväder neråt i landet. Hur har ni det, stormar det mycket?

2011-11-27 | 21:47:24
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback