Hej söndag !

En lugn söndag som vanligt... söndagar brukar vara såna där lugna dagar då de inte händer så mycket :)
Men vi har vart iväg lite åså iaf !:)
Runt 2 tiden tog vi oss ut och gick då till stan och möte upp farmor, och sen gick vi på mini-mässan som var på grand hotell.. fanns många fina saker, speciellt i barnväg :) men även om de va bra priser så köpte vi faktiskt ingenting utan de blev bara att kolla  =)

Sen efter de så gick vi till tant grön och tog oss en fika.. kladdkaka me polly..maffigt men gott ;) Efter de tog jag och Noel en promenad hem och sprang förbi kappahl oxå för att se ifall dom hade några mössor kvar på rea, vilket dom hade.. Noel fick 4 st nya för 50 kr, vadå bra pris haha.. dom flesta mössor kostade nämligen 10 kr nu ;) Blev 3 vintermössor och en gubbkeps :D

Sen vidare hemåt och lämnade av vagnen och hämta lite gröt, tog sen bilen upp till farmor där hon bjöd på middag.. mm gott=) Där blev vi iaf kvar ett tag och åkte hemmåt strax innan 7.. när vi ko hem så blev de ett bad för knoddas å sen på me pyjamas å rakt ner i sängen med en flaska välling där han sen somna gott=)

Själv har jag hamnat framför teven å funderar ifall jag ska kolla på nån serie eller film.. tror nämligen jag har sett beck filmen som går ikväll.. men får väl se när den börjar , annars får de bli något annat : )


En mamma idag ;) . . ursäkta vårat stökiga sovrum .. haha
Jävla byrå ifrån ikea oxå som har gått sönder därför de ser ut som f*n där..alla 3 lådor!!!

Noel väntar på mej haha

Bada bada bada !! ;D Killen älskar verkligen å bada hihi.. e så kul när han säger bada själv ibland när han härmas:P typ baa-daaa hehe =)


Kommentarer
ENDENISE - Mamma till 2 i December säger:

Finisar :D



sv: Lycka till i tävlingen inne hos mig :)

2011-11-06 | 21:47:29
Bloggadress: http://endenise.se
ida säger:

vilken sötis=)

2011-11-07 | 04:23:54
Bloggadress: http://thoursie.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas säger:

haha va roligt det ser ut när han väntar på dig. typ; men mamma är du inte färdig snart så vi kan gå nu!!! ;)

2011-11-07 | 07:45:29
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/
Maria säger:

Tack så mkt! Söndagsbarn blev han :)

2011-11-07 | 09:52:20
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Snygging =)



Ligger en aning efter i mitt kommentarsvarande =)

Ska adda dig på facebook snart tänkte jag =)

Nu har vi ju förstås blivit förkylda, men hoppas att det går över snart! Kramar!

2011-11-07 | 12:03:54
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback