Gå på zoo

Då var frukosten i magen och vi ska strax gå och ta på oss kläder =)  Idag ska vi till djurparken nämligen me Noels tjej Agnes och hennes goa mamma Sara :) Trevligt ! Tyvärr inget kul väder utan de e grått och disigt ! men men, får väl ta på oss bra kläder ;p  Kunde de inte vart en såndär fin och solig höstdag ? Tyvärr e de nog mindra av dom höstdagarna och fler av dom vi har idag =/
Men de ska bli kul ändå :)

Vi ska iaf möta dom där vid 11 tiden så vi får nog börja ta på oss nu =) Skönt när man bor nära iaf hehe.. ligger ju nån minuts gångavstånd.. tar man bilen tar de inte ens en minut ;) haha Rödljuset som jag ser genom mitt fönster, de e där man svänger in så där står de på skyltarna - djurparken.. så ja så långt har vi dit !;)


Hoppas ni får en trevlig dag oxå :)


Kommentarer
Sara - Med 3 små busar säger:

Vad fint du fått här inne på bloggen gumman!

Kul med djurparken. Det är så smidigt att bo så nära. Nackdelen är väll att man känner lukten av elefantskit. Haha!!



Micki ligger i Gemla utanför Växjö. Svärföräldrarna bor där.



Kramar!

2011-11-02 | 12:49:03
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Sara - Med 3 små busar säger:

Hihi. Ja vi har en vit vw. Du ser mig hela tiden, men jag ser aldrig dig. Jag måste vara blind :)

Kanske vi kan träffas nästa vecka?

Kramar

2011-11-02 | 13:12:35
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback