Viskar fina ord.

Nu släcker jag ner och säger godnatt.. borde gjort de tidigare men va inte så trött så jag råkade somna med Noel i sängen innan mellan 7 å 9 haha!! E ju såå skönt å somna så tidigt, men alldeles för tidigt för mej att kunna sova för natten då min kropp e ganska van vid att sova få timmar.. jag har alltid varit en nattmänniska.. och alltid sovit få timmar när jag jobbat och även nu då Noel vill gå upp runt 7-8 tiden oftast. Å det är ju inte många gånger ja lägger mej före 12 iaf :P

Men nu ska jag gå och borsta tänderna sen krypa ner under täcket.  Varje kväll innan jag lägger mej ner för att sova så viskar jag tyst i Noels öra "mamma älskar dej" och ger han sen en puss på kinden eller i pannan. Oftast brukar han inte ens reagera haha, men ibland kan de komma en liten suck eller en hand som viftar till ! :) Min fina pojk, du e de finaste som finns ♥

Imon ska vi nog mysa med fika utomhus med Teresa och lille Liam :)  Smhi har lovat 26 grader här imon :D

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback