Trodde fel.

Jag var helt 100 på att jag hade vart här inne och skrivit redan idag .. haha.. men icke.. ja bloggade väl i huvet eller nåt då ;)

Iaf så hade vi en väldigt lugn förmiddag hos oss. låg mest och gosa i sängen och lekte.
Sen upp och äta lite och sen leka lite igen !
Sen skrev Mia en tjej ifrån våran mamma grupp på fb och fråga om vi skulle me ut på en promenix, tack gärma, så kom man ut lite idag iaf :) Såg ju inte ut som de skulle bli något så kul väder.. vi fick oss en hagelskur på oss , men sen va de uppehåll och sol resten av promenaden:)
Vi gick ut vid 2 tiden och kom inte hem förrän vid strax efter 5 nu :) Gick en ganska så bra bit och sen fastna vi och stod och tjöta en bra stund innan vi gick åt varsit håll för att gå hem me hungriga barn!
Men de va riktigt trevligt iaf :)

Imon skulle vi ju gå på babysång, men vi får se ifall jag och Noel kan följa me dom andra mammorna då vi självklart hade bestikningstid på bilen på exakt samma tid... enda saken planerad på hela veckan ska pricka in på exakt samma tid som något annat.. hur tyspiskt!?!?
Men måste ju ta den tiden för annars fanns de inga förrän i juni och i söndags blev de ju körförbud på bilen så så länge vill jag inte vänta ! :S


Men nu till å byta blöja!:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback