Synd om mej !!!

Bläää jag har blivit sjuk.. ja hatar å va sjuk !!  De började redan igår kväll när jag skulle gå å lägga mej.. jag gick å la mej redan vid 9 tiden ? hahaha å de e ju inget jag brukar !:p Låg dock å vred å vände på mej hela natten typ.. fick 39 graders feber å halsmandlarna blev bara större å större..  usch!! Å sen den där jävla träningsvärken på de oxå.. jag hade hellre fött barn nu igen ist för att ha den, de är de värsta jag har vart med om :S

Iaf så är den mesta febern borta nu iaf. . men halsmandlarn e ganska så svullna.. men min mor va här och lämna Bafucin för en liten stund sen och tog me stackars Noel ut på en promenad.. Han har ju vart tvungen å ligga här jämte mej i sängen hela dagen.. sovit fram och tillbaka precis som jag.. så kan tänka mej att han tröttnade på de nu haha!! Så han fick gå en promenad me sin mormor nu ist som tur va :)

Så tråkigt att vi missa babymassagen idag me dom andra mammorna.. !! :( Hade ju oxå velat lära mej de... men dom får väl lära mej å Noel en annan dag ist ! :)

Nu ska jag iaf försökta få i mej lite nyponsoppa som min mor hade me sej.. ha än så länge bara fått i mej en pigelin glass å 2 glas vatten !  Magen börjar bli hungrig men ändå inte.. ja har jätte svårt att äta när jag är sjuk :S


Kommentarer
Sophie säger:

Tack för dina små fina stöttande kommentarer :) Det betyder väldigt mycket! Kram

2011-05-19 | 17:47:46
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Stackare, krya på dig!

2011-05-19 | 20:10:03
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Lina säger:

Din stackare! Krya på dig, nu hoppas jag Noel tar väl hand om dig, typ servar med alvedon, lagar thaimat, handlar mat till er osv.. du vet sånt där som våra barn är bäst på ;)

2011-05-19 | 20:30:06
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se säger:

Usch då, krya på dig!



Sv: Bra jobbat med träningen!

2011-05-19 | 20:50:33
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback