Sovmorgon tackar!

Idag fick jag sovmorgon ända till halv 9 av min son :) Då gick vi båda upp för att käka frulle :)
Då hade han vart utan mat sen kl 7 igår (?) duktig gjort av han men han måste ju vart vrål hungrig haha!
Men de va ja oxå så här blev de ägg och bacon :P

Sen lekte han i babygymmet en stund och sen här i sängen en stund. Och nu har han somnat igen för en liten förmiddags lur =)
Själv tänkte jag då passa på att hoppa in i duschen strax !

Föresten har ju glömt att visa våra nya tavlor jag fick hem på Noel innan helgen som vi beställe ifrån Optimal :)  Gjorde 1 2 och 3  månaders tavlor.. fick alla tre för strax över 200 inkl frakt :) Gör nöjd !
Kul att kolla å jämföra för oj vilken skillnad det är på 1 månad till 3 månader :P


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Sovmorgon är aldrig fel...



Tack för ditt grattis

2011-05-04 | 10:46:56
Bloggadress: http://saratilling.se
Lina säger:

fick också sovmorgon till halvnio :d fast aron va uppe o åt vid sex, helt ok endå ;) höhö

2011-05-04 | 12:35:12
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback