Sovmorgon slutar med huvudvärk!

Riktigt skönt att sova ut men ändå inte.. jag vakna strax innan 11 och de va ju ett tag sen man gjorde det utan att ha varit uppe på morgonen en gång redan... Men eftersom min kropp inte är van vid det längre så får jag huvudvärk av att sova så länge.. puh.. så blir att dricka massa vatten nu och försöka få i sej lite frukost !:)

Pratade med S för en stund sen oxå, Noel hade vart lite klängapa där igår oxå, men nu vart han glad :) Han har ju sin bästa kompis där oxå, stooora Rocky hehe :D Så söta ihop !
Idag skulle dom nog åka och kolla på bil/motorcykel utställning, vilken killgrej va:P höhö

Jag själv vet inte riktigt vad jag ska göra än.. men ikväll blir de nog lite vin med Madde iaf.. synd att de är tråkigt väder, inte ens någon sol än idag.. kan ju hoppas den dyker upp sen:P

Men nu ska jag nog gå och koka lite ägg eller nåt :)

Noel med sin bästis idag (tur facebook finns haha)


Kommentarer
Josefine säger:

Holsljunga ligger mellan Svenljunga och Ullared. Stopp ljuset mitt ute i ingenstans på väg till ullared är holsljunga. Sen bor vi en bit upp i skogen. Trodde inte jag skulle hamna här men storm trivs.



Ja kul att dom är födda så nära varandra.



Kram

2011-05-14 | 21:04:21
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback