snabbis igen och Noel blir ett år!

Svänger förbi här fort igen bara innan jag ska styra in i köket och fixa lite mat :) funderar på lax å något :) Ja älskar lax!!

Vi har iaf haft en super dag i djurparken med Marie och Filippa !! :D Så jäkla bra att vi ska göra om det imon.. då tänkte vi även ta me oss korv å grilla åså där inne :) Hur härligt som helst å traska runt där inne.. är ju en bra promenad å de tar minst två timmar att ta sej runt där inne :) Tänk att vi har turen att ha en sån fin djurpark här i borås.. precis jämte där jag bor oxå höhö.. kan ju inte bli bättre!!
Ska se ifall ja hinner ladda in lite kort ifrån dagen sen oxå..

Föresten är det ett år sen nu sen Noel flytta från Hotell pung till Lyxsviten Magen! hahah ;) För jäkla kul tycker jag!  Så för ett år sedan så starta Noel sitt lilla liv :) Jag har då aldrig haft en finare gäst i min mage ! Tänk att de blev just han som flytta in där.. han va snabbast !  ♥

Själv firar han sin kväll me att ha däckat i sin säng redan :) Jag satt å sjöng för honom en stund men han bara skratta å flina åt mej så till slut så fick han ligga där inne själv ist  haha.. Han ropa lite men blev typ tyst efter 5 min å hade så somnat ist... det är jobbigt att gå i djurparken.. speciellt när man sov halva besöket;)

Nej nu blir det att fixa lite mat å sen mysa i soffan! :)
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback