Slump eller fredag den 13 ?

Så nu har jag fått lite mat i magen å de va gör gott =) blev kyckling file me morot å palsternacka i ugn med vitlökssås !!
Sitter just nu och häller i mej massa vatten då ja har huvudvärk.. blä ! Har något både med vätskebrist och trötthet å göra.. men ja vill ju inte gå å lägga mej riktigt än.. jag vet ju att jag faktiskt får sova hur länge jag vill imon :P

Har ni haft någon otur idag föresten?  Jag trodde jag hade klarat mej tills typ hela kvällen spåra ur här innan , kan inget annat än å skratta åt mej själv haha!
Först stack jag spetsen av en kniv rakt i tummen när jag skulle ta bort plasten ifrån palsternackan, sen när jag ska gå in med mitt vattenglas till tvrummet så snubblar jag på ljudsladden till datorn, häller ut massa vatten på hela bordet och ljudingången på datorn pajar!!! Har dock lyckats fixa de lite nu, men vete tusan ifall den ska börja krångla igen.. ringer då bredabandsbolaget då de e där jag har datorn, medan jag gör de råkar ja bränna smöret i stekpannan. Supporten till datorn stängde kl 17;00. Perfekt !
Just nu vågar jag knappt röra på mej här i soffan haha!!
Men måste nog de snart ändå för jag är sugen på glass... jag köpte nya goda smaker med mej hem idag.. va typ 100 år sen jag hade glass hemma:p Men Catrine prata om ny smaker idag som hade kommit så jag var tvungen å köpa ;)
Hur gott låter inte Nogger glass då? Eller vanlij med chokladkex i, eller sommar glassen som smakar mango?!:D

 

Hur nörd e man ifall man sitter å lyssnar på aqua nu ?? haha.. Såg att helena hade de på sin msn då dom sitter å festar, när man festar får man ju faktiskt lyssna på sånt.. men får man de en nykter fredag kväll själv hemma i soffan?  Barbie girl nu kör vi !


Kommentarer
stina säger:

Ja den som säger att den inte gör det ljuger :)

2011-05-13 | 21:48:31
Bloggadress: http://bloggmorsa.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se säger:

Det sa hon inte, men det brukar ju vara 30 eller 50 spf för barn, eller de flaskor jag sett i alla fall. Men fråga ditt bvc för säkerhets skull! De kan ju säga något annat...

2011-05-13 | 22:18:40
Bloggadress: http://myshoebox.se
Josefine säger:

Tack!!:) hon föddes 1 februari så nästan samtidigt.



Skönt att ha familjen nära. Jag bor i holsljunga sen två år tillbaka så har inte min familj så nära, men det är ju inte jätte långt.



Ja det va kul att hitta någon man vet vem det är och att barnen är lika gamla!



Kram

2011-05-14 | 09:07:33
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/
hanna säger:

nedrans freda 13!!!! hehe

2011-05-14 | 22:56:57
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/
sandra säger:

vart köpte du dom?

2011-05-15 | 10:41:40
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Haha lät som en riktigt jobbig kväll. :p Jag klarade mig undan otur iallafall. ;)

2011-05-15 | 21:17:28
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ säger:

Var glassarna goda? Har inte sett dom i affären än, men ska lätt köpa om jag hittar dom. Trots att jag inte kan äta dom än (mjölkprotein), men dom lär ju inte finnas i affären i all evighet så får ta och spara :P Vilken affär köpte du dina?

2011-05-16 | 17:08:41
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback