Skor.

 

Dom som känner mej vet att jag är helt galen i skor. Jag har hela hallen full, kartonger å påsar i hela den stora garderoben, nere i källare.. ligger en stor överfull papperspåse i bagaget som faktiskt ska till tippen, duktigt va ;) höhö...

Detta intresse har ju självklart flyttats över till bebis skor oxå.. så sött ju!! Noel har nog typ 10 par skor redan haha!! Men dessa 3 vann vi på tradera i ett paket, va 5 hattar/mössor med oxå. Allt för ynka 50 kr. Dom skorna med stjärnor har jag ju kollat på Åhlens innan, men ville ha dom me jeans tyg, men blev aldrig att vi köpet dom när vi va där. Men så fick ja syn på dessa på tradera:) Och sandalerna e ju bara för söta dom oxå :P

Alla såg typ helt nya ut oxå, alla klisterlappar å sånt kvar :) Perfekt !

 


Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Tror också jag ska börja fynda på tradera! :D

2011-05-12 | 14:25:22
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Angelica - mamma till Adam säger:

Okej låter bra att du är nöjd med goboken.. Hur ofta får du paket därifrån?

2011-05-12 | 19:47:15
Bloggadress: http://angelicasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback