Skön smärta !

Nu tänkte jag strax ta och hoppa ner i sängen.. gäspar å gäspar å gäspar haha!! Men sitter å kollar på Pirates of carabbien som går på 3;an.. på onsdag har ju den ny premiär och sen ska jag nog gå och se på nästa vecka ifall de finns biljetter då !!  :D

Nu börjar de faktiskt kännas i min armar att jag har gjort något idag som jag inte gjort på länge. Men gött me lite tränigsvärk.. å värre lär de bli imon.. då blir de gymmet på förmiddagen för att köra mage och triceps och sen på kvällen ska vi gå på ett pass! Härligt ! Nu kör vi !

Förövrigt gjorde jag värsta goa thaisoppan innan som gick gör fort.. ska visa imon ! :D
God natt ♥

Kommentarer
Lina säger:

Jooo! På fredagen:) trodde jag skrev detta;) men men, så är de ialf, hehe. Kram

2011-05-17 | 10:25:47
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback