Sitter ute..

Just nu sitter vi nere på våran innegård.. Noel ligger i vagnen å sover fortfarande sen vi va ute och gick.
På öppnis hade vi de jätte trevligt iaf me dom andra mammorna.. vi var 5 st ifrån våran mammagrupp som gick ihop som en barnvagnsliga dit bort:p
Jag och Noel gjorde hand och fotavtryck på honom, så dom kan vi hämta hem nästa vecka då dom är klara :)  Så vi går dit nästa onsdag oxå.. då sak vi även ta me lite egna foton så får man göra en egen fotobok där då dom hade en såndär inplastnings maskin där :) Kul att man får komma dit och göra lite kul saker.
Så de va en höjdare!  Från 9 till 12 på onsdagar så är de för baby =) Och avslutningen är babysång oxå halv 12 =) Dock sov sej Noel igenom den i min famn, han blev trött mot slutet bara för de va så varmt där inne idag.. så Noel vill leka runt i blöja där inne :P

Så nu sitter vi som sagt nere på uteplatsen..  gott att internet funkar här ute oxå hehe!
Dock måste folk tycka ja ser ut som en idiot emellanåt då ja jagat runt en jävla getting me en sopborste ett par gånger haha.. men den evisas med att komma tillbaka hela tiden.. tur Noel har sån där nät över vagnen ! Funderar på att köpa ett å klä in mej själv i oxå.. ja hatar gettingar å humlor!! Andra instekter för den delen oxå;p

Klockan e bara bara 1 och jag vet inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen.. men får väl se:)
Min data batteri håller iaf 2 1/2 timma till haha. så får väl se hur länge Noel vill ligga är ute.. gott för honom att sova ute iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback