Sängen lockar...

Funderar på att dra mej mot sängen snart.. har funderat på de ett bra tag nu men här sitter ja fortfarande :P Hade velat kolla på big band theory, men ja har inte orkat föra över säsong 4 på boxen utan de ligger i datorn, å ja vill se på teven i sängen!!! haha.. jobbigt... får fixa de imon ist för nu orkar jag inte!

Imon blir de upp å träna vid 10-11 tiden me Marie ! =) Sen åker jag och Noel mot ulricehamn, först ett stopp hos Catrine för å titta lite på nya tillskottet i familjen, lille Oliwer som kom förra veckan :D Mys!
Sen blir de att lämna av Noel som pappa S =/ Å min plutt !!  Dom hittar säkert på nåt skoj.
Jag själv har bokat hela helgen full för att inte hinna sitta hemma å sakna honom allt för mycket;)

Imon blir de en eftermiddag/kväll ihop med farmor.. blir en sväng på stan åså, ska även kolla in första balen som är här imon oxå :) Tänk att de är så nära studenten redan.. nu e snart maj oxå slut :s Men vart är solen å värmen?? Kom tillbaka tack.  Ja kommer ihåg när jag tog studenten, då var de närmare 40 grader i solen, så de var väl lite att ta i kanske? haha, jävlar va varmt de va, ja ducha kallt 3 gånger den dagen!!  Alla släkt å vänner som stod ute på gården å vänta såg ut som dom skulle kolavippen vilken sekund som helst !!

Sen på lördagen blir de partaj med Madde, får väl se ifall de blir lite mer folk :) Sen blir de ett premiär besök för mej på grand, ja har aldrig varit där än, så de ska bli skoj :D
På dagen får vi se vad som händer, men har iaf bokat in mej på ett träningspass, ska testa functionel moves eller vare hete, är iaf massa dans stiler som är blandade bla. Zumba ! :D Låter skoj!
Men jag och Madde pratar iaf om att käka något ihop åså innan vi börjar partaja !:)
Så de blir nog en bra helg.

Och sen på söndagen kommer Knodden hem igen å då blir de fika hos Mamma som fyller år på lördag + att de är morsdag på söndag ju :)

Nej nu får de bli sängen.. Imon lägger ja upp film å bild på Noels första måltid,  har inte hunnit göra de än :)

God natt alla fina ! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Ja vi cykla ju jämnt innan :) tänkte på de innan idag :)

Roliga tider det där men glad att jag lämnat "vissa" bakom mig :)

:):) kul att du oxå var nöjd med dina fynd :)

Fy fan för idioten som tog vagnen :( vet hur det är blev ju av med theos nya vagn förra sommaren :(

Idiot jävlen som tog den hade slagit sönder den å slängt

den vid ritz finns visst idioter till allt :( :(



Haha våran präst va likandan fast hon sjöng ur salmboken kunde inte heller hålla mig för skratt haha :)

2011-05-27 | 00:30:39
Mia...Mamma till Lexie säger:

Hoppas du sovit bra för du verkar ju verkligen ha mycket på schemat i helgen!! :) Ha det så kul!

Kram

2011-05-27 | 06:34:07
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Sv: Jag älskar verkligen tröjor, vet inte varför :P Men jag har. precis som du skrev, alltid en kortärmad body under :) Har inte hittat några fina linnenbodysar än, vill ha helvita. Men dyker det upp några framför mina ögon ska jag slå till ;) Och ang. att vi inte köpt så mycket sedan han föddes är för att jag shoppade mycket, alldeles för mycket, när jag var gravid. Har inte ens använt alla bodys jag köpt i strl 50 & 56.. :P

2011-05-27 | 10:27:42
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Malin & Prinsessan säger:

Ja, jag tror jag ska köra på det bästa - sunt förnuft. Så kommer det nog gå bra för lillskruttan också i sommar :)



Hoppas ni får en bra helg!

Kram kram

2011-05-27 | 12:32:39
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Åh, har han fått äta fast mat? Gick det bra?

2011-05-27 | 12:47:02
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback