Någon som är trött?

Jag kommer nog iaf vara den någon imorgon... herregud va de va segt att ta sej in till sängen idag då haha!
Nu har klockan snart hunnit bli halv 3 (!!!) hur fan gick de till ? Hon va ju typ 11 nyss å ja tänkte gå och lägga mej .. jag skulle bara... ;)

Men nu de sista har jag suttit å väntat på att massa kort skulle laddas in på fujis hemsida så jag kunde skicka iväg våran beställning.. va 200 kr å så dubletter på de.. blir ett stort paket med 400 kort haha:D Tur det inte är speciellt dyrt !

Men nu ska jag nog gå och krypa ner i sängen ist.. dock själv då Noel somna i sin egen säng idag.. tänkte han skulle ligga där å kolla på sin mobil en stund medan ja la in lite kläder i garderoben.. men han somna ist så han får sova där i inatt.. å de e la bra !:)
Men oftast så sover han ju fortfarande i min säng fast på en egen sida.. men de e ju bara för jag vet att han klarar av att sova i sin egen säng oxå.. han kan typ sova vart som helst haha.. han sover ju i egen säng hos Pappa S och han sov i sin liggdel av vagnen när han sovit över en gång hos sin mormor och en gång hos sin morfar !:) Min sömntuta !

Men får la se hur många timmars sömna jag får nu. skulle ju inte förvåna mej ifall han skulle få för sej att vakna gör tidigt nu bara för ja inte kom i säng i tid ;) De återstår att se!
Sitter i soffan å mår halvt illa.. usch.. hoppas de försvinner när jag sover.. ja hatar att må illa, å hatar ännu mer att spy !

Godnatt ♥

Kommentarer
Åsa säger:

Ett STORT tack för ditt stöd och för att du skrev under med ditt namn! Det betyder mycket för mig och min familj <3 <3

Kram

2011-05-07 | 11:59:05
Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback