Mjukstart vad är de?

Sitter i soffan å undrar hur jag ska kunna ta mej här ifrån till sängen haha! Träningsvärken ja kommer ha imon vill ja inte ens tänka på just nu ;)  Dubbel pass körde vi ju idag.. först gymet på förmiddagen å sen ett intensivt pass nu ikväll, å ja de va verkligen intensivt, uppvärming va snabba steg upp på en stepbräda, å sen hoppa jämfota upp den i intervaller.. ja kan ju säga att ja va dö trött redan efter dom 5 minuterna haha! Å värre blev de ;p När vi gjorde sista grejen som va pinande plankan när man ligger me undersidan av armen i golvet å tårna i golvet å sen håller du upp kroppen trodde ja helt ärligt jag skulle dö haha!!
Så ja här e de då ingen mjukstart på träningen.. men jaja.. e ju alltid första gångerna som är värst.. så tar jag mej bara igenom denna träningsvärk nu så ere bara å köra på sen!! :)

Imon blir de öppnis me några mammor ifrån mammagruppen igen.. trevligt ! Hoppas ja kan ta mej upp ur sängen när vi vaknar !;)  Jag la till och med Noel i min säng ikväll bara för å slippa lyfta upp han ifrån sin egen säng imon på morgonen hahah!!

Men snart blir de nog sängen iaf ! :) Får vissa den goda thai soppa imon ist.. kamerna e död :S Å blir ju alltid roligare me bilder ! :P

God natt!

Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ säger:

SV: Låter gott! Jag köpte några idag hihi :D

Ja visst är det. Det är så himla skoj att få vara med och se all utveckling, men det går lite för fort hehe.. hon blir ju för gudsskull snart 4 månader och jag har knappt fattat att jag är mamma än? xD

2011-05-17 | 23:11:52
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Vad duktig du är som tränar så hårt! Heja frida!:-D

Kan du gå idag? :)

2011-05-18 | 10:14:28
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙ säger:

Tack fina du.

2011-05-18 | 11:49:20
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback