Måndag morgon !

Uppe.. trött när vi gick upp men de försvann ganska så fort =) Nu har Noel käkat frulle framför Vakna me the voice som vanligt typ hehe... å nu sitter han i sin nya fina matsstol å gnagger på en majskrok haha!
Jag själv kokar ägg nu så ja oxå får i mej lite frulle. . sen blir de att låta dom sjunka ner i magen å sen på me kläder å åka å träna en sväng ! :)
Något ja märkt på senaste är att ja börjat tappa en jäkla massa hår (!?) Why.. nu  ? Ja varken är gravid eller ammar ju längre haha.. vad är de nu lixom :P

Noel nu :)

Haha ser ju inte så jätte gott ut ibland ;)



Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie säger:

Tråkigt med håravfall... men det slutar säkert snart! :)

2011-05-23 | 08:20:55
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Josefine säger:

Ja Lina födde samma dag som mig. Vet ju vem hennes pojkvän är så pratade med han lite.



Jag har också börjat tappa en massa hår och e inte heller gravid och slutade amma när Wilma var 7 veckor. Men min frisör sa att man kunde tappa hår när man amma men man kanske tappar ett bra tag efter man slutat amma!!



Har du börjar ge Noel mat?



2011-05-23 | 10:53:04
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se.blogg.se/
Anonym säger:

Jag vill inte heller ha massa kladd så vi var och köpte stol för en månad sen. Så hon fick den lagom till sitt dop. Har suttit i den när vi ätit.



Jag ska me börja lite smått i veckan tänkte ja. Ska bli kul och se hur don reagerar på mat.

2011-05-23 | 11:33:35
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback