Lite bättre..

men det är nog pytte pytte lite ;p Känner mej dock inte lika seg som innan men de en nog bara för febern är borta :) Men träningsvärken e fortfarande ett helvete och min vänstra halsmandel är lika stor som en tennisboll snart känns de som..
Lyckades få i mej lite mat som va kvar sen igår, men blev bara hälften sen gjorde det för ont för å äta..då fick de bli lite glass ist höhö! Enda som e bra me å ha ont i halsen, men kan äta massa glass utan dåligt samvete, iaf jag ! ;P

Hoppas på att vakna me lite mindre träningsvärk imorgon iaf för de är den som gör att ja känner mej ännu mer sjuk just nu..

Noel somna redan vid halv 7 idag.. de trodde jag inte han skulle göra så mycket som han har sovit med mej idag :p Han har haft en riktig sovar dag me mej!  Även jag somna en stund med Noel nu när han gick å la sej, alltid gott å somna jämte honom när man nattar :P  Han har ju fått sova i min säng nu när ja har haft sån tränigsvärk hehe:P

Nu ska ja kolla lite tv å sen blir de nog sängen igen.. hoppas på en bättre dag för Noels skull så han slipper å bara ligga ner en hel dag igen :)


Noel va snäll å läste för mej i sängen idag ;P

 

Noel fick testa en majskrok idag, å ja de va nog spännande enl honom  :P De mesta av den försvann faktiskt haha.. den lilla tjockisen hade majskrok både i munnen å näsan:p


Sorry för tråkiga mobilbilder, men har inte laddat kameran än då laddaren hamnat en bit in under sängen och helt ärligt så har ja så ont att ja inte kommer åt den nu haha.. tror ni man känner sej handikappad då eller? ;)

Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

nee, det är helt sjukt.. som sagt.. det behöver inte vara superflickigt och rosa.. men att inte ens få säga hon eller han.. haha vet inte om jag ska skratta eller gråta



när jag var liten varvade jag klänningar med träningsoveraller och barbielek med crossåkning :D

2011-05-19 | 22:34:01
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback