Liljekonvaljer promenad!

Jag och Noel gick ut på en promenix innan.. skönt att komma ut lite =) Va dock inte lika skönt ute som igår, men ändå helt okej väder =) Vi gick och plockade oss en stor bukett med liljekonvaljer.. luktar helt underbart!! :) det är min favorit blomma, min mors oxå, och va även min mormors favorit blomma när hon levde !:) Jätte fina e dom å luktar underbart !

 

Sen gick vi och handla lite smör och choklad då jag tänkte baka lite sen ju.. får se ifall de blir ikväll kanske:) Just nu tar Noel en powernap bara för han va trött å gnällig.  Men han ska väl inte sova allt för länge nu då klockan redan är 5 å de är läggdags om 2-3 timmar för honom ändå :)

Borde egentligen passa på att röja lite här hemma nu medan han vilar, men jag har verkligen ingen lust!! haha..  får ta de senare ist ;)

 

Där borta i hörnet sitter en liten kille haha :P

 


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Ja det är verkligen guld värt! :)



hoppas du har det bra och njuter av helgen som är!



Kram

2011-05-21 | 19:05:16
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback