Lchf?

Är det någon av mina läsare som har provat lchf mat grejen ? : )
En av mina bästa vänner kör de på och på henne ser man ju verkligen hur det funkar, så sjukt duktigt min vän är !! :) Stor stjärna till Madde som lyckats gå ner över 30 kg! :D
Så hon har ju blivit min pusch nu eller va man ska säga haha.. frågar henne om allt höhö!
Jag har ju bara börjat lite smått, har ju som sagt tagit bort potatis, ris å pasta ifrån min kost, men de gör ju inte så mkt eftersom de är något ja typ aldrig åt innan ändå :P
De jag måste bli bättre på är att äta fler gånger om dagen , funkar lixom inte att käka 1-2 gånger per dag ifall man vill ha igång förbränningen utan ska ju minst vara 4 iaf..  så måste lära mej att förbereda mat eftersom jag vet att jag inte hinner ställa mej å laga mat hela tiden på dagarna.

Men jag har inte super bråttom ändå me vikten utan kan ta den långsama vägen.. har ju gått ganska bra hittills ändå :)
På 3 månader har jag gått ner 17 kg och me Noel gick jag upp mellan 8-10 kg så jag ligger ju fler kilo minus än plus just nu och de känns ju super eftersom jag egentligen inte har gjort något alls förrän nu.
Varken käkat nyttigt eller tränat.
Så får väl se ifall de händer något nu när man ändrar kosten lite mer och börjar gå tillbaka till gymmet :D
För även ifall jag gått ner mer än jag gick upp så ser ju inte magen speciellt vältränad ut.. men man får ju tänka på att för ca 3 månader sen så låg det en bebis där inne (hur sjukt(?) haha)

Men nu kör vi ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback