Hemma!

Hemma efter en trevlig kväll med madde !:) Satt här hemma hos mej först några timmar å tjöta tjöta å tjöta lite till med ett par glas vin och sen begav vi oss till stan å dansa loss en stund :P Vi bara kör! hehe

Nu e jag ganska så trött och redo för sängen. . skönt att kunna sova ut imorgon oxå :) Vid två tiden kommer min lilla knoddis hem igen.. underbart ! :)
Då blir de en tur ut till sandrared sen för att hälsa på Teresa med familj för att fira Jontes komfirmation och självklart titta på den nya lilla killen dom blev en hel vecka igår..wow känns som 100 år sedan Noel var de haha.. han kommer ju se gööör stor ut imorgon jämfört me lille Liam :)
Vet även att vi kommer få smörgåstårta där imon woho!! För jäkla gott!! hehe

På facebook har det gjort ungefär 1000 uppdateringar om Eurovison ikväll och antar att de är de man kommer att få läsa om var och varannan blogg imorgon, orka? haha.. Själv bryr jag mej inte ett skit och har inte sett något alls utav de... såg bara endel av dom programen när Sverige tävlade om vem som skulle få framför sveriges låt när Saade vann, men va de ju bara för de va de pappa å dom kolla på när jag och Noel hängde där varje lördag, annars hade jag nog inte sett de heller :p Men men...

Nu blir de sängen.
God natt :)

Kör bara !


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Det blev klänning nummer ett, för den passade bäst till en frisyr och de skor jag bestämt mig för :D

2011-05-15 | 22:12:57
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback