"God"morgon!

Hjääälp vad trött jag va när Noel väckte mej redan kl 6 idag!!! Halv 7 var de en mamma som släppade sej ur sängen jag kan säga, men Noel vägrade somna om så e va bara att gå upp.
Ny blöja å lite mat å han va ännu piggare haha!!
Babygymmet funkade i typ 10 min sen va ju de inte kul å ligga där själv idag. . Fick komma upp och sitta i soffan och de gick ju väldigt bra enl honom... ligga? Nej nej stå och sitta som stora pojkar är de som gäller nu!

Nu blir det iaf en dusch för att skölja bort de sista av tröttheten :) Dock känner ja mej ganska så pigg nu oxå.. de e ju alltid bara precis när man ska gå upp som man känner sej sjukt trött.
Men nu har även jag fått i mej lite frulle, va ganska lat me den idag, de blev 3 löskokta mosade ägg me en skivad tomat till hehe!
Men mot duschen nu då :)

Morgon mys i soffan.


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

min lilla tjej ska bara vara uppe och se världen hela tiden.. helst ska man gå runt med henne hela tiden också ,b

2011-05-13 | 13:07:36
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Josefine säger:

Hej Frida!!

Grattis till din lilla Kille så söt. Bor du kvar på sjöbo? Det är ju några årsen vi pratade med varandra.



/ Josefine

2011-05-13 | 14:52:31
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback