Goddag söndag !

Här är dagen seg ännu.. ligger i sängen å dricker cola haha!!  Men kunde ju mått dåligt och de gör jag faktiskt inte, e bara seg å orkar inte gå upp och göra iordning mej ! :p Men ska nog göra de snart ändå. SEn blir de en promenad bort till mamma !! Grattis på din födelsedag och morsdag!!! ♥
Där blir de lite fika åså... invänta lilleman som kommer sen i eftermiddag oxå. Han skulle åka till sin farmor åså idag först innan han kommer hem igen!! :) Saknar han gör mkt just nu !!

Igår var de skoj iaf, jag madde lollo å maja satt hemma hos mej å tjöta å drack, spelade lite spel åså : )
Å innan vi börja dricka så gjorde jag lollo å madde mat ihop, fixa en go sallad och stekte lite kött, va ju inget grillväder så de fick bli stekpannan :p men de vart riktigt gott iaf !
Sen bar de av till grand på kvällen.. helt okej där inne oxå :) va ju första gången jag va där.. men de blir säkert fler gånger nu :)

Men nu ska jag väl snart släppa mej upp och få på mej lite kläder hade jag väl tänkt :)
Men ha en bra dag och hoppas ni grattar erea mammor idag.. jag får ju göra de dubbelt upp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback