God natt då!

Nu tänkte jag gå och lägga mej faktiskt... börjar bli en aning trötter :)
Men fastna i telefon med Mia (från mamma gruppen) . . Hemskt trevlig tjej de där :P Glad att hitta en mamma i gruppen som ja kom så bra överens med :) Så vi har suttit å tjötat i tele i över en timma nu :p
Hon skulle egentligen bara ringa å berätta en sak som vi inte orkade skriva om på fb, men vi fastna i alla möjliga samtalsämnen hehe..kul ! :)

Imon ska vi gå till öppnis en sväng me några andra mammor i gruppen oxå. Men vi ska inte gå till "våran" öppnis utan en annan.. läste även att där får man göra hand och fot avtryck å de skulle ju va skoj ifall vi fick göra de ! : )
Så får la gå och lägga mej nu då vi ska dra vid 9 tiden redan !  Och Noel brukar vakna tidigt nu på morgoen när han bara sover i sin egen säng.. så då vaknar jag och lyfter han till min säng och så somnar vi om.. men den där lilla minuten som jag måste kliva upp är jobbig :P hehe
Han brukar vakna vid 5-6 tiden å sover sen till strax innan 8...  men härom natten vakna han kvar i 3 (!) haha.. men hade nog egentligen räckt me att stoppa in nappen, men ja drog över han till mej ist iaf, lata mamman som inte tog några chanser att behöva stiga upp en gång till ;) höhö

Hoppas ja kan sova nu, lyckades ju bränna ryggen idag haha, min solkräm stod kvar här hemma på köksbänken, tyvärr gjorde den inte så mkt nytta här :P
Har dock inte ont ännu, men de e ganska så varmt.. men får säkert ont sen i natt när ja ligger ner..mhm..

Inte sådär jätte snyggt kanske ? höhö



Men god natt på er ! ♥


Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Aj aj aj!! :( Lyckades du sova inatt eller brändes det?

2011-05-11 | 07:52:49
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback