God kväll !

Då sover barnet äntligen.. hjälp vilken energi han har ibland och ska hålla på och leka och helst ska man ju vara med och leka då :P

Här håller han i en favorit som han har skaffat sej som jag köpte för rätt länge sen när vi var första gången på citygross när dom öppna :) Endel av sakerna är mjuka som såna där bitringar, sen kulor som låter som skallror och så är den lätt att grepa så Noel gillar den:)


Nu somna han iaf för en liten stund sen efter lite kvällsmat och så titta han lite på byggare bob haha ;) Va väl mest för att uppehålla honom lite medan jag gick och gjorde mat till honom :p
Han har blivit väldigt noga med att han ska vara med och hålla i flaskan när han får mat..  och ungefär när det är hälften kvar så brukar jag låga honom hålla själv me lite hjälp av en handduk under.. när flaskan är full så går de inte riktigt än så de blir ganska så tungt :p
De ser ganska så kul ut när maten är slut och jag tar bort flaskan och han försöker streta emot och sätta in den i munnen igen haha!

 

Nu tänkte jag iaf gå och fixa iordning lite mat till mej själv ! Dock kom jag på att de finns disk att ta hand om innan..suck...började med den igår, men när jag gjort hälften så ville inte Noel att vi skulle diska mer så då fick jag snällt ta och gå och leka med honom ist ! haha.. Så får la ta hand om de nu först då.. mhm!

 


Kommentarer
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Hihi, så söt han är när han ligger och håller i flarran :D

2011-05-04 | 10:45:57
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Sara säger:

fina bilder du gör och beställer. Jag får aldrig tummarna loss för mina fotoprojekt.



Ja Noel har ju verkligen vuxit till sig det ser man :) så söt så =)



hoppas bra med er!!



Kramar

2011-05-04 | 11:01:40
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback