God kväll folket !

Idag har vi haft en riktigt trevlig dag  ! :)
Jag gick iaf upp strax innan 12 idag och duscha å käka fruller.. och sen vid 1 tiden som Knodden hem :) Då blev de bara lite käk för honom och sen begav vi oss ut, först till pappa å hämta en sak och sen åkte vi och köpte en blomma å sen vidare ut till våra fina vänner i sandared för att fira Jontes konfa :)  Och självklart spana in de nya lilla tillskottet... så liiiten!!:P hehe.. Å så sööt!! Har Noel verkligen varit mindre än de honom? Svårt att tänkta sej då han såg så mini ut emot Noel nu :P  Och svårt att tänkta sej att om 3 månader kommer Liam vara i den storleken ist :D

Var iaf super trevligt och de bjöds på god smörgåstårta och sen vanlig tårta..mmm!! ;D Lyx mat denna söndagen!

Sen åkte vi hemmåt då farmor ville komma och hälsa på en sväng :)
Hon åkte iaf hemmåt för en liten stund sen och jag sitter å kollar på min favvo film på 4;an (Ps I love you) Har nog sett den 5 gånger redan, men så bra ju!!  Hockeyn e ja inte så jätte intresserad av att kolla på som alla andra haha.. räcker att få reda på reslutatet sen ;) Så sport intresserad är jag;P

Imon har vi endel planer faktiskt.. som vanligt på måndagar blir de föräldragruppen.. ska bli kul då vi missade förra gången.. imon ska vi gå till bibblan :D Jag har nog inte vart på bibblan på flera år :P
Sen ska jag försöka komma iväg på förmiddagen och träna med Marie :D Noel får hänga med i vagnen.. jag fixa ju mitt nya kort i fredags men kommer ju även ha mitt gammla kvar ända till november men bara betala för ett :) Och på de gamla tränar ju Marie :)
Så ja första gången på ett gym imon igen då efter flera månaders uppehåll.. hur ska detta gå? höhö

Jag testade aldrig glassen som jag la upp fredags.. ja blev så mätt haha.. så funderar på att gå och hämta lite av någon av dom nu;p Jag köpte dom på ica.. men dom ska nog finns i dom flesta matbutiker nu:)

Nu börja filmen igen!¨
Ska lägga upp bild strax på hur snygg Noel har varit idag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback