gäspar !

Även om jag gick å la mej i någorlunda tid igår så är jag trött idag.. eller någorlunda tid, släckte väl vid 1 eller nåt haha! Kunde ju vart tidigare ;)
Iaf vakna inte knorren förrän första gången vid halv 9 idag heller =)  Dock hade jag ju hoppats på lite längre nu när han fick lägga sej senare..hehe.. men men halv 9 får la funka :p

Både har redan hunnit käka frulle just nu och Noel ligger ute i köket i babygymmet fortfarande.. hör hur han tjötar för fullt och skrattar gör han oxå där ute haha!!
Jag tycker de är kul att de att han faktiskt tycker det är roligt att ligga där i och leka själv nu :)

De går redan framåt med flaskan :p Nu behövs de ingen handduk som stöd längre utan han kan hålla själv när han käkat hälften :) Skönt för det är ungefär så jag börjar få kramp å inte orkar hålla mer haha!


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3 säger:

Låter precis som för oss :) Det är så skönt att få ha en nöjd och glad bebis och själv må bra! Att amma är verkligen inte en självklarhet!

2011-05-05 | 10:40:45
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Lina säger:

haha! det är bara för att noel är ersättningsbarn, lilla tjockisen, tycker ju nästan Aron är mager nu, som dem där barnen i afrika...nedå:P han har dock skjutit iväg på längden:) men härligt att dem går upp, sen när dem är runt 1 år och vi börjar jaga dem så lär både mammar och barn bli smala:P

2011-05-05 | 12:45:33
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback