Full fart hela dagen.

Puuh idag har de verkligen vart full fart hela dagen.. inte vart hemma något alls...  Vi begav oss iväg vid 11 tiden och kom hem nu vid 7 tiden.. gäsp !!

Vi var iaf iväg på utförsäljing för cult först, fick med mej endel saker hem faktiskt för kanon priser, har tagit kort på de så får se ifall ja orkar lägga in de idag eller imon ! :) Jag fick iaf en sån där nappburk till Noel som jag ville ha för 50 kr :D jääj !
Vi hade ju gått ditt bort så vi traska in mot stan sen och där möte vi upp mamma/mormor, kollade runt lite i stan åså.. köpt blandannat bodys utan armar två st till Noel så han kan ha en vit under sin skjorta på dopfikat efteråt.. hade ju fått sms om 30% på valfri vara så va lika bra å passa på :)
Sen gick vi och tog en snabb fika och sen hemmåt för å lämna av vagnen bara å sen in i bilen för att åka upp till sjöbo för å hämta pappa/morfar som vi lovat att köra till en vän :)
Och sen efter de åkte vi äntligen hem :D

Då fick Noel lite mer morot/palsternacks pure, och ja de gick ner även idag haha :p Sen på med pyjamas och sen den riktiga kvällsmaten i soffan... sen nu för en stund sen så somna han i sängen ! :)
Jag tänkte jag skulle ta och äta lite nu jag oxå å sen bara skjunka ner och andas i soffan en stund innan de blir sängen.. e helt slut både i kropp å huvud just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback