Frida time!

Nu har vi vart iväg i knalleland en sväng, köpte nya tygskor och två dregglisar till dregelkungen Noel :)
Sen blev de en lite present till Noels nya lekkompis Liam som tittade ut i morse på toalettgolvet (?!) De va en snabb liten jäkel de där, 20 min förlossning haha! Så stor grattis till mina fina vänner Teresa och John och självklart till storebror Jonathan oxå !! :)
Ska bli såå kul när vi får träffa dom sen.. vi har ju längtat så mtycket nu hihi, kanske hjälpte de att vi var och peta lite på magen i onsdags ;P
Men som sagt, när han väl vill ut så gick de gööör fort!  Men alla mår bra !:)

Sen när vi kom hem så kom Pappa S och hämta upp Noel som ska åka och hälsa på sin farmor !:)
Så just nu har jag frida time höhö! Vad ska jag göra för kul ? Jo jag ska städa, hur kul ? Inte speciellt men ett måste just nu..  Men roligare nu när man får lyssna på hööög musik!! Nu kör vi ! !


E  det bara jag som är en såndär mamma som tyckte de va gör kul att få plocka bort liggdelen ifrån vagnen ?? Har läst så många som typ grinat för att behöva plocka bort den... Jag har typ längtat efter att få göra de !! :D haha.. och idag blev de ett premiär åk för Noel.. han digga de och va hur glad som helst :) Sen när han somna så var de ju bara att fälla ner den till fullt liggläge : ) Har ju den inte på högsta nu när han sitter upp utan typ bara på hälften och de funka jätte bra ! :) Min stora kille ♥


Kommentarer
Lina säger:

haha du såg la oss förra veckan jag tyckte också de va skitkul, Aron med:) tummen upp för sittdelen :D

2011-05-06 | 15:46:34
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback