Den kom inte?

Jag å min mor satt och disskuterade vädret innan (kul va) haha... ne men vi trodde de skulle börja åska när som helst för de skulle visst dra över ett sådant oväder här , de var visst i göteborg innan.
Jag blev blev ju självklart orolig att detta skulle störa mej mitt i desperate housewives.. men icke då.. när de började så var himelen alldeles rosa här utanför, och ingen åska så långt ögat kunde nå..
Och än har den inte kommit heller... så jag har kunnat kolla på tv hela kvällen :D
Jag tycker nämligen det är obehaligt att ha igång tv å dator åså när de åskar även om man har åskledare åså på taket?! 

När de åskar så får jag en såndär skräckblandad förtjusning:P När jag var liten och var me farmor och görfar i varberg i husvagnen så kommer ja ihåg att ja brukade sitta och kolla ut genom fönstret när de ösregna ute och kolla på blixtarna och lyssna på dom höga knallarna...
Än idag är de samma sak, sitta i fönstret och kolla på blixtarna haha :p Men ändå så är de lite skräck inblandat !
Får väl se ifall de dyker upp nån åska under natten...

Nu ska jag iaf gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.. tyvärr känner jag inte lika stor trötthet som jag gjorde innan, men hoppas den kommer tillbaka när ja lägger mej i sängen :) Ett avsnitt av big bang theory får de bli annars !

god natt ♥

Min gosefis i förmiddags !


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

haha jaa och idag har hon legat och sugit på sina fötter! det såg för roligt ut!



men shit vad stadig han verkar vara! hur gammal är han nu?

2011-05-31 | 23:57:50
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
felicia - 19 år och mamma säger:

tänk vad det skiljer sig mellan de små =)



vi fick heller ingen åska.. däremot dundrade det rejält i grannstaden

2011-06-01 | 23:02:32
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback