Aj min arm , härlig sjungande präst och jävla barnvagns tjuv !!

Senare nu under kvällen har ja fått gööör ont i min vänstra arm , vet inte ifall det bara är träningsvärk eller ifall ja har streckt den  på något konstigt vis, ont gör de iaf :S  Å kan säga att de har börjat kännas mer i benen nu idag att man va å träna igår hehe.. men inte ens i närheten av vad jag hade förra veckan ;)

Idag var pappa S här och lekte me Noel en sväng.. vi tog premiär för smakportion med honom idag. Gör skoj ju haha. men mer om det i ett annat inlägg då de kommer me film å bild :D  Lilla matvraket!
Sen vid 3 tiden kom prästen för att prata med oss och gå igenom dopet.. de blir nog kanon bra !:) Härlig präst de där.. hon skulle typ ge förslag på några psalmer och sa att de fanns på hemsidan men väldigt dåligt inspelat.. hon drar fram en iphone och börjar pilla.. (för mej är en präst någon som är lugn och sitter hemma å ber till gud å sånt haha, vilket jag självklart vet att dom inte gör)  men iaf så trodde jag och S att vi skulle få höra nån låt med då börjar de spela en orgiel och prästen tar i för kung och fosterland och börjar sjunga haha.. shit hade ja kollat på S så hade ja börjat asgarva, ja stod å bet mej i läppen och kolla på Noel som låg å sov i min famn ;) Som sagt, härlig kvinna de där !


I förmiddags var vi även på öppnis på norrby.. blev promenad dit och vi höll oss undan regnet :)
Noel höll sej vaken hela tiden och hann vara med på babysången även denna gången.. men sket även denna gången precis när dom skulle börja haha ;)
När vi skulle gå hem sen så såg vi först inte Mias vagn men tänkte att den kommer väl fram när alla börjar flytta på sina vagnar och att någon kanske hade flyttat på hennes (är den stor yta i kapprummet där de är barnvagnsparkering) .. de blev mindre och mindre vagnar och till slut hade alla vagnar en ägare men Mia stod fortfarande utan vagn.. då är de alltså någon jävla jubelidiot som har varit inne och stulit hennes vagn!!! Seriöst, är de ett skämt eller??  En helt ny emaljunga ifrån 2010, alltså ingen billig vagn.. helt fucking jävla sjukt.. vem fan gör något sånt!!??  Å ja hade bara lust och ställa mej å grina tillsammans me Mia, tyckte så synd om henne.. ja menar vagnen är ju något man använder varje dag och inte direkt något man säger " ja men då åker vi å köper en ny imon då" .. usch vilka vidriga människor de finns säger jag bara!!!

Nu ska jag bara läsa lite bloggar och sen kryper jag nog ner jämte Noel och sover.. känner mej riktigt trött då vi hållt igång hela dagen... de märktes på Noel oxå.. han somna ju i min famn när prästen va här vid 3 och sov sen i lite mer än 1 timma.. vaknar å e gör ledsen och sen får lite mat och somnar om i min famn i soffan..  vaknar sen vid kvart i 8 och skiner som en liten sol haha.. får pyjamas och lite mat och såg sen så trött ut igen så han fick gå in till sängen där han somna på typ två röda ! Skruttunge då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback