Söndag.

Idag är det söndag.. och det är länge sen jag verkligen känner att det är en sån där seg söndag !
Kroppen känner av att det inte var nån hemma kväll me bebis gos igår utan en vin kväll me glada vänner! :)
Det är dagen efter man inte har saknat något alls ;) Dock är jag inte speciellt bakfull, om man ens kan kalla detta bakfull ? Är lite små seg i huvet bara, känner att kroppen är lite uttorkad, så får skylla mej själv att ja inte tog ett glas extra me vatten i natt, för hade ja gjort de så hade ja nog mått toppen nu :)

De blev iaf en super varm dusch i natt iaf ;P  Sen kröp ja ner i sängen varm å ny duschat å slockande som ett litet barn.. å har tillbringat större delen av dagen här i sängen ;D haha.
Sovit till och från å bara tagit de lugnt å laddat upp krafterna lite !

Funderar ifall jag ska gå och hämta min gosefis om en liten stund..  promenad eller bilen de är frågan?
Promenad hade ju säkert vart väldigt skönt att få.. piggna till lite både i huve å kropp.. .mhm.. ska fundera lite till på den frågan så får vi se =)
Ska nog först ta mej något att äta iaf..  än så länge har ja bara druckit en massa å käka chips haha! Bra frukost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback