Sömntuta!!

Ibland undrar jag hur mycket min son kan sova egentligen?  Nu har han sovit sen kl 6... och innan de så käka han ju efter att ha sovit under hela våran promenad innan.. och innan vi gick ut på promenad så låg han ju och sov i sängen och jag packade bara på han kläder medan han sov...
Så ja idag har de varit en sov söndag för honom. .latmask :p
De e bäst för han att han vill sova sen i natt oxå ;) höhö

Men jag fick ju iaf gjort lite saker här hemma utan att han vakna :P Fick ju till och med käka ifred haha!

Och nu har ja satt mej här i soffan jämte Knorren.. halv kollar på tv samtidigt som ja surfar runt på datorn. Tänkte kolla lite bloggar nu och se vad ni har haft för er i helgen då ja inte hunnit läsa något nästan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback